1. Reklamation
Når du handler på ridershouse.dk, har du ifølge købeloven 24 måneders reklamationsret omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Sådan gør du:
Skulle uheldet være ude, skal du oprette en reklamation ved at sende os en e-mail på adressen info@ridershouse.dk med følgende informationer:
Emne: Reklamation, fakturanummer (står på den fremsendte faktura).
Beskrivelse: her beskriver du kort hvad reklamationen drejer sig om.
Dette hjælper os til at bedømme, om produktet skal sendes direkte til den enkelte producent, servicepartner eller om det skal til reparation/kontrol her hos os.
Følg venligst proceduren nøje, da afvigelser vil forlænge og besværliggøre en ellers simpel proces, og kan være medvirkende til at din reklamation vil blive afvist eller trække ud.
Når din reklamationsmail er modtaget og oprettet i vores system, modtager du en e-mail med en vejledning i hvad du herefter skal gøre.
Du skal ikke sende varen retur, før du har fået en bekræftelse fra os. - Gør du alligevel det, vil du ikke få dækket dine fragtomkostninger.
Forbehold:
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ridershouse.dk indenfor rimelig tid.