Fri fragt ved valg af forsendelse til Pakkeshop i Danmark

1. Reklamation
Når du handler på ridershouse.dk, har du ifølge købeloven 24 måneders reklamationsret omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Sådan gør du:
Skulle uheldet være ude, skal du oprette en reklamation ved at sende os en e-mail på adressen info@ridershouse.dk med følgende informationer:

Emne: Reklamation, fakturanummer (står på den fremsendte faktura).
Beskrivelse: her beskriver du kort hvad reklamationen drejer sig om.

Dette hjælper os til at bedømme, om produktet skal sendes direkte til den enkelte producent, servicepartner eller om det skal til reparation/kontrol her hos os.

Følg venligst proceduren nøje, da afvigelser vil forlænge og besværliggøre en ellers simpel proces, og kan være medvirkende til at din reklamation vil blive afvist eller trække ud.
Når din reklamationsmail er modtaget og oprettet i vores system, modtager du en e-mail med en vejledning i hvad du herefter skal gøre.

Du skal ikke sende varen retur, før du har fået en bekræftelse fra os. - Gør du alligevel det, vil du ikke få dækket dine fragtomkostninger.

Forbehold:
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ridershouse.dk indenfor rimelig tid.

  • For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode ridershouse.dk har stillet dig i udsigt.
  • Reklamationsvarer modtages KUN med en korrekt udfyldt og fremsendt e-mail.
  • Der skal tages forbehold for mindre afvigelser på produkterne i forhold til billeder og farver, da producenterne kan foretage løbende ændringer.
  • Der skal tages højde for, at farver kan være svære at gengive 100% på en comuterskærm, da farveoplevelsen afhænger meget af den skærm du sidder ved.
  • Det er vigtigt, at du gemmer din kvittering for fragtomkostningen, da vi skal bruge denne som bilag for at kunne udbetale pengene til dig.
  • Vi dækker kun din fragtomkostning og ikke evt. omkostninger til emballage, medmindre dette er aftalt på forhånd.
Sikker handel Produkter i topkvalitet God service Stort udvalg af tilskudsfoder Prisgaranti
Kundeservice & support
E-mail: info@ridershouse.dk
Telefon: +45 28 19 70 10
Riders House
Askevang 70, Fløng
2640 Hedehusene
CVR nr.: 31436184
Webshop fra e-hjemmeside.dk